    From: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Reklamacja, zwrot pieniedzy a dowod zakupu
    Date: Wed, 12 Sep 2007 08:11:05 +0000 (UTC)

    Dnia Wed, 12 Sep 2007 10:04:09 +0200, sympatyczna_poczta_a napisał(a):

    > Może dla niego jego "widzimisię" jest podstawą :)
    > Jeśli wystawił fakturę, to teraz powinien wystawić korektę do niej. I nic
    > wiecej nie kombinowac.

    A przeczytałeś słowa "byl wystawiony nie przez nich"? On tego nie kupował
    u producenta a u jakiegoś sprzedawcy (być może z całym łańcuszkiem
    pośredników). Więc producent akurat jemu korekty wystawić nie może.
    Formalnie to powinne zostać wystawione korekty pzrez ten cały "łańcuszek".
    Zapewne producent doszedł do wniosku, że nie będzie tracił czasu na
    odzyskanie groszy podatku, bo koszt papierkologii będzie większy. A
    faktura jest mu potzrebna tylko po to aby było wiadomo ile dokładnie ma
    zwrócić. Może przyjmie kserokopię faktury?