eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja sprzętu RTV › Re: Reklamacja sprzętu RTV
  • Data: 2006-01-27 21:59:31
    Temat: Re: Reklamacja sprzętu RTV
    Od: Rafał Święch <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Fri, 27 Jan 2006 22:46:34 +0100, artur napisał(a):

    > Trzy tygodnie temu, kupilem w markecie po promocyjnej cenie nagrywarke
    > dvd. Po tygodniu uzytkowania nagrywarka sie popsula:(...oddalem ja do
    > reklamacji, spisano ze mna "zgloszenie naprawy sprzetu", i poinformowano
    > mnie, ze w nagrywarka zostanie naprawiona lub ewentulanie wymieniona na
    > nowa....dzis informuja mnie o tym, ze zostana zwrocone mi pieniazki za
    > nienaprawiona nagrywarke:(
    > Nie ukrywam, ze nie interesuje mnie zwrot pieniedzy, poniewaz sprzet
    > kupilem po okazyjnej cenie....co mi radzicie?

    Jeżeli reklamowałaś z tytułu niezgodności towaru z umową, to sprzedawca
    może nie naprawiać sprzętu tylko zwrócić Ci pieniądze, jeśliby to wiązało
    się z nadmiernymi kosztami. Jeśli reklamowałaś w ramach gwarancji to
    przeczytaj kartę gwarancyjną.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1