-
1. Data: 2006-01-27 21:46:34
Temat: Reklamacja sprzętu RTV
Od: "artur" <v...@i...pl>
Trzy tygodnie temu, kupilem w markecie po promocyjnej cenie nagrywarke
dvd. Po tygodniu uzytkowania nagrywarka sie popsula:(...oddalem ja do
reklamacji, spisano ze mna "zgloszenie naprawy sprzetu", i poinformowano
mnie, ze w nagrywarka zostanie naprawiona lub ewentulanie wymieniona na
nowa....dzis informuja mnie o tym, ze zostana zwrocone mi pieniazki za
nienaprawiona nagrywarke:(
Nie ukrywam, ze nie interesuje mnie zwrot pieniedzy, poniewaz sprzet
kupilem po okazyjnej cenie....co mi radzicie?
-
2. Data: 2006-01-27 21:59:31
Temat: Re: Reklamacja sprzętu RTV
Od: Rafał Święch <r...@g...pl>
Dnia Fri, 27 Jan 2006 22:46:34 +0100, artur napisał(a):
> Trzy tygodnie temu, kupilem w markecie po promocyjnej cenie nagrywarke
> dvd. Po tygodniu uzytkowania nagrywarka sie popsula:(...oddalem ja do
> reklamacji, spisano ze mna "zgloszenie naprawy sprzetu", i poinformowano
> mnie, ze w nagrywarka zostanie naprawiona lub ewentulanie wymieniona na
> nowa....dzis informuja mnie o tym, ze zostana zwrocone mi pieniazki za
> nienaprawiona nagrywarke:(
> Nie ukrywam, ze nie interesuje mnie zwrot pieniedzy, poniewaz sprzet
> kupilem po okazyjnej cenie....co mi radzicie?
Jeżeli reklamowałaś z tytułu niezgodności towaru z umową, to sprzedawca
może nie naprawiać sprzętu tylko zwrócić Ci pieniądze, jeśliby to wiązało
się z nadmiernymi kosztami. Jeśli reklamowałaś w ramach gwarancji to
przeczytaj kartę gwarancyjną.
-
3. Data: 2006-01-27 22:57:23
Temat: Re: Reklamacja sprzętu RTV
Od: "Goral" <g...@o...pl>
> co mi radzicie?
Przykuć się w proteście do lady. Powinno pomóc.
Góral
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
-
4. Data: 2006-01-28 07:54:31
Temat: Re: Reklamacja sprzętu RTV
Od: "jalboss" <j...@p...onet.pl>
> co mi radzicie?
Nie kupować w markecie po promocyjnych cenach.
-
5. Data: 2006-01-28 10:16:59
Temat: Re: Reklamacja sprzętu RTV
Od: "artur" <v...@i...pl>
> Jeżeli reklamowałaś z tytułu niezgodności towaru z umową, to
> sprzedawca
> może nie naprawiać sprzętu tylko zwrócić Ci pieniądze, jeśliby to
> wiązało
> się z nadmiernymi kosztami. Jeśli reklamowałaś w ramach gwarancji to
> przeczytaj kartę gwarancyjną.
Reklamowalem w ramach gwarancji, z tymze w komplecie przy zakupie zadnej
karty gwarancyjnej w pudelku nie bylo....byla tylko instrukcja obslugi
nagrywarki, a na ostatniej stronie w/w instrukcji: dane sprzedawcy, data
sprzedazy itd.,...i to sluzylo (wraz z paragonem) jako podstawa do
gwarancji.
-
6. Data: 2006-01-28 13:52:19
Temat: Re: Reklamacja sprzętu RTV
Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>
artur wrote:
> Reklamowalem w ramach gwarancji, z tymze w komplecie przy zakupie zadnej
> karty gwarancyjnej w pudelku nie bylo....byla tylko instrukcja obslugi
> nagrywarki, a na ostatniej stronie w/w instrukcji: dane sprzedawcy, data
> sprzedazy itd.,...i to sluzylo (wraz z paragonem) jako podstawa do
> gwarancji.
Z tego odnoszę wrażenie, że nikt na ten sprzęt gwarancji nie udzielił. Jeśli
się mylę, to napisz coś więcej.
--
Paweł Sakowski <p...@s...pl>
-
7. Data: 2006-01-28 14:40:08
Temat: Re: Reklamacja sprzętu RTV
Od: "artur" <v...@i...pl>
> Z tego odnoszę wrażenie, że nikt na ten sprzęt gwarancji nie udzielił.
> Jeśli
> się mylę, to napisz coś więcej.
Otrzymalem od nich informacje po zakupie, ze podstawa do udzielenia
gwarancji jest paragon oraz karta gwarancyjna....natomiast w moim
przypadku zamiast karty gwarancyjnej otrzymalem instrukcje obslugi
(ksiazke) a na jej ostatniej stronie widnieje: dane sprzedawcy, pieczec,
oraz data sprzedazy.
-
8. Data: 2006-01-28 16:01:04
Temat: Re: Reklamacja sprzętu RTV
Od: Rafał Święch <r...@g...pl>
Dnia Sat, 28 Jan 2006 15:40:08 +0100, artur napisał(a):
>> Z tego odnoszę wrażenie, że nikt na ten sprzęt gwarancji nie udzielił.
>> Jeśli
>> się mylę, to napisz coś więcej.
>
> Otrzymalem od nich informacje po zakupie, ze podstawa do udzielenia
> gwarancji jest paragon oraz karta gwarancyjna....natomiast w moim
> przypadku zamiast karty gwarancyjnej otrzymalem instrukcje obslugi
> (ksiazke) a na jej ostatniej stronie widnieje: dane sprzedawcy, pieczec,
> oraz data sprzedazy.
Jeśli nie masz karty gwarancyjnej to nie reklamowałeś w ramach gwarancji,
to co pisałem powyżej jest aktualne.