  • Data: 2004-12-02 10:11:39
    Temat: Re: Reklamacja spamu w ERZE
    Od: "Wally" <n...@t...adres> szukaj wiadomości tego autora

    Dawno temu, Przemek R. będąc pod wpływem <...> w
    news:cokoih$7bn$1@inews.gazeta.pl wystukał:

    > reklamowych
    > nie raklamacje tylko doniesienie do prokuratury :-) bardziej skuteczne.

    Heh, chyba jedyne wyjscie... :)

    > Ale najpierw przeczytaj regulamin. I jescze jedno, kiedys pewnie przyslali
    > smsa, w ktorym
    > twierdzili ze jak odeslessz to wezmiesz udzial w losowaniu skrzynki
    > browarow.
    > Odeslanie jest rownoznaczne z zaakceptowaniem regulaminu ktory znajduje
    > sie na stronie (wlasnie czy tak mozna?)
    > a tam moze byc zapis ze sie zgadzasz na takie oferty.

    I tu jest pies pogrzebany: NIGDY nie bralem udzialu w zadnych konkursach,
    nie rejestrowalem sie w bramce EraOmnix (uprzedzajac pytanie :) ), nie
    wysylalem T na 8000 itp.
    Malo tego, po wyslaniu nie otrzymalem SMS-a mowiacego o niepoprawnej
    skladni polecenia :)

    Pozdrawiam
    Wally