  • Data: 2009-11-28 04:29:07
    Temat: Re: Reklamacja rozliczenia zuzycia wody w WSM
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Jakub wrote:

    > Tak czy siak pytanie pozostaje aktualne - czy WSM ma obowiazek odpowiedziec w
    > ustawowym terminie na moje pismo z reklamacja? A jesli tak, to jaki to termin?

    w zadnym.

    rozwiazania sa dwa
    - ty nie placisz oni ida do sadu i sobie sprawe wyjasniacie
    - ty idziesz do sadu o stwierdzenie nieistnienia zobowiazania i sobie
    wyjasniacie.

    Zreszta w przypadku wodomierzy to chyba bardzo latwo policzyc jeszcze
    raz ile wyszlo do zaplaty od ostatniego rozliczenia do dnia dzisiejszego.