eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja - poleconyRe: Reklamacja - polecony
  • Data: 2010-07-30 21:42:21
    Temat: Re: Reklamacja - polecony
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Jotte pisze:
    > W wiadomości news:i2tm8n$e11$1@news.onet.pl Liwiusz
    > <l...@b...tego.poczta.onet.pl> pisze:
    >
    >>>> Reklamacja jest złożona w momencie, kiedy odbiorca mógł się z nią
    >>>> zapoznać. Czyli wówczas, kiedy list odebrał, albo - jeśli nie
    >>>> odebrał z własnej winy - ostatniego dnia awizowania.
    >>> W jaki sposób w razie podejmowania roszczenia wykazać co było w liście?
    >>> 348 świadków mieć przy zaklejaniu i nadawaniu, filmować czy co?
    >> Pogooglaj, kiedyś jeden z usenetowców wymyślił sposób, gdzie kartka z
    >> pismem jest jednocześnie kopertą.
    > Ee tam, nic nie wymyślił. Taki sposób korespondencji stosowano już przed
    > wiekami - list, złożony w kopertę, pieczęśc lakowa , adres i na pocztę
    > albo czy tam umyślnym.
    > Ale i tak, co z tego? Nadal nie wiadomo co w środku, może nic?

    No to widzę, że nie zajarzyłeś o co chodzi. List jest jednokartkowy.
    Na jednej stronie jest tekst, a na drugiej stronie jest adres, znaczki,
    pieczątki pocztowe itp. Całość złożona w formie "koperty". Nie da się
    oddzielić części adresowo-pocztowej od treści listu.

    --
    Liwiusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1