eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja - poleconyRe: Reklamacja - polecony
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.dialog.net.
    pl!not-for-mail
    From: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Reklamacja - polecony
    Date: Fri, 30 Jul 2010 23:32:33 +0200
    Organization: Dialog Net
    Lines: 14
    Message-ID: <i2vglk$lpl$1@news.dialog.net.pl>
    References: <4c4fdf2a$0$2604$65785112@news.neostrada.pl>
    <i2t3ea$cpa$1@news.dialog.net.pl> <i2umbd$pft$2@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: dynamic-78-8-0-145.ssp.dialog.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.dialog.net.pl 1280525812 22325 78.8.0.145 (30 Jul 2010 21:36:52 GMT)
    X-Complaints-To: a...@d...net.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 30 Jul 2010 21:36:52 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5931
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:648096
    [ ukryj nagłówki ]

    W wiadomości news:i2umbd$pft$2@inews.gazeta.pl Bydlę <bydl?@bydl?.pl>
    pisze:

    >>> Reklamacja jest złożona w momencie, kiedy odbiorca mógł się z nią
    >>> zapoznać. Czyli wówczas, kiedy list odebrał, albo - jeśli nie odebrał z
    >>> własnej winy - ostatniego dnia awizowania.
    >> W jaki sposób w razie podejmowania roszczenia wykazać co było w liście?
    > Kopię wysłać do siebie (poleconym) i nie otwierać koperty po odebraniu
    > listu. Proste i działa na sędziów.
    Przecież to bez sensu, zastanów się...

    --
    Jotte

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1