eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja - polecony › Re: Reklamacja - polecony
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Reklamacja - polecony
    Date: Fri, 30 Jul 2010 16:07:41 +0200
    Organization: Mac?winka
    Lines: 17
    Message-ID: <i2umbd$pft$2@inews.gazeta.pl>
    References: <4c4fdf2a$0$2604$65785112@news.neostrada.pl>
    <i2t3ea$cpa$1@news.dialog.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: chello089072250241.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1280498861 26109 89.72.250.241 (30 Jul 2010 14:07:41 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 30 Jul 2010 14:07:41 +0000 (UTC)
    X-User: naprawdetrzezwy
    User-Agent: Unison/1.8.1
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:648037
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2010-07-30 01:38:47 +0200, "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> said:

    > W wiadomości news:i2ongp$k5e$1@news.onet.pl Liwiusz
    > <l...@b...tego.poczta.onet.pl> pisze:
    >
    >> Reklamacja jest złożona w momencie, kiedy odbiorca mógł się z nią
    >> zapoznać. Czyli wówczas, kiedy list odebrał, albo - jeśli nie odebrał z
    >> własnej winy - ostatniego dnia awizowania.
    > W jaki sposób w razie podejmowania roszczenia wykazać co było w liście?

    Kopię wysłać do siebie (poleconym) i nie otwierać koperty po odebraniu listu.
    Proste i działa na sędziów.


    --
    Bydlę

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1