  • Data: 2015-02-17 18:41:51
    Temat: Re: Reklamacja obuwia - ile mogę czekać na zwrot butów?
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A tak z ciekowości, masz jakiś "dowód", że odrzucili reklmację? Czy
    > wszystko na telefon załatwiasz?

    Byłem w sklepie dzisiaj i dowiedziałem się, że buty zaginęły. Ponoć
    producent wysłał do sklepu nową parę, którą gdy dojdzie do sprzedawcy
    mam otrzymać.

    Co do reklamacji na papierze nic do tej pory nie dostałem. W sklepie
    tłumaczyli, że producent po prostu do nich nic jeszcze nie wysłał (poza
    tym że telefonicznie powiadomił o nie przyjęciu reklamacji).

    Czy ja mogę nie chcieć tej nowej pary, a zamiast tego zwrot pieniędzy?
    Bo wolałbym w takim razie innego producenta kupić.

    Sklep to HiMountain w pasażu w Łodzi, a producent obuwia to Zamberlan.
    Buty kosztowały 499zł dlatego nie chce tego odpuścić.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz