eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja obuwia - ile mogę czekać na zwrot butów? › Re: Reklamacja obuwia - ile mogę czekać na zwrot butów?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Reklamacja obuwia - ile mogę czekać na zwrot butów?
    Date: Sat, 14 Feb 2015 14:44:40 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 18
    Message-ID: <mbnjgv$8vi$1@node1.news.atman.pl>
    References: <mbanf8$a32$1@node1.news.atman.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1502101009060.1924@quad>
    <mblb05$qjj$1@node1.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: 89-67-162-205.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1423921503 9202 89.67.162.205 (14 Feb 2015 13:45:03 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 14 Feb 2015 13:45:03 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    X-Antivirus: avast! (VPS 150214-0, 2015-02-14), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:745157
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Mateusz Bogusz" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:mblb05$qjj$1@node1.news.atman.pl...
    >> Nie odniosę się do meritum, ale "z przezorności procesowej" skomentuję,
    >> że jak już zechcą zwrócić, to niech podpiszą pismo z datą zwrotu.
    >> Obojętnie czy "nieuznanie reklamacji" (bo tego jak rozumiem będziesz
    >> pilnował plus mogą wyskoczyć ze standardowym tekstem "nasz formularz
    >> nie przewiduje") czy osobno, na kopii protokołu zwrotu.
    >
    > Stało się, skontaktowałem się ze sklepem i ani sprzedawca ani producent
    > nie wiedzą na chwilę obecną gdzie są moje buty. Sprzedawca telefonicznie
    > przekazał że "Jeszczę muszę poczekać".

    A tak z ciekowości, masz jakiś "dowód", że odrzucili reklmację? Czy wszystko
    na telefon załatwiasz?

    Wiwo

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1