eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja, naprawa w serwisie... › Re: Reklamacja, naprawa w serwisie...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!newsfeed.neostrada.pl!ne
    ws.ats.pl!not-for-mail
    From: gollum <n...@u...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Reklamacja, naprawa w serwisie...
    Date: Fri, 27 Jun 2008 13:10:23 +0200
    Organization: news.ats.pl
    Lines: 15
    Distribution: pl
    Message-ID: <g42hqb$15qp$1@news.ats.pl>
    References: <g2j7va$790$1@news.ats.pl>
    Reply-To: n...@u...pl
    NNTP-Posting-Host: dhcp.ats.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: news.ats.pl 1214565003 38745 81.15.165.3 (27 Jun 2008 11:10:03 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 27 Jun 2008 11:10:03 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.14 (Windows/20080421)
    In-Reply-To: <g2j7va$790$1@news.ats.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:539921
    [ ukryj nagłówki ]

    > Kupiłem notebooka (w X.2007). W kwietniu nie chciał się włączyć.
    > Wysłałem do serwisu producenta, po 14 dniach przyjechał z powrotem.
    > Niestety, nadal uszkodzony. Odesłałem. Dziś wrócił. Uszkodzony. Nie mam
    > siły się dalej bawić w kotka i myszkę, chcę oddać sprzęt i żądać zwrotu
    > pieniędzy. Mogę? Na jakiej podstawie?
    >
    > Jeśli to w czymś pomoże, notebook jest marki HP.

    I ciąg dalszy sprawy. Sprzedawca nie odpowiedział (nie ustosunkował się
    do żądań) w ciągu ustawowych 14 dni. Co teraz?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1