eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja, kto rozpatrujeRe: Reklamacja, kto rozpatruje
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.internetia.pl!not-for-mail
    From: "re" <r...@r...invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Reklamacja, kto rozpatruje
    Date: Wed, 23 Mar 2016 18:59:23 +0100
    Organization: Netia S.A.
    Lines: 23
    Message-ID: <nculht$c33$1@mx1.internetia.pl>
    References: <b...@g...com>
    <ncoa8i$ghj$1@node1.news.atman.pl>
    <4...@g...com>
    <ncoo1i$v91$1@node1.news.atman.pl>
    <f...@g...com>
    <ncopeu$1c7$1@node1.news.atman.pl>
    <5...@g...com>
    <ncoq9l$2mg$1@node1.news.atman.pl>
    <56f07c24$0$22842$65785112@news.neostrada.pl>
    <ncqs01$51v$1@node1.news.atman.pl>
    <0...@g...com>
    <ncqt6i$68f$1@node1.news.atman.pl>
    <3...@g...com>
    <ncqv31$n7o$1@node2.news.atman.pl>
    <b...@g...com>
    <ncr0ei$oi8$1@node2.news.atman.pl> <ncrtv3$e42$1@mx1.internetia.pl>
    <ncs0fj$blo$1@node1.news.atman.pl>
    <d...@g...com>
    <nctjhd$di$2@node1.news.atman.pl>
    <3...@g...com>
    <nctmen$3d6$1@node1.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: 78.10.177.126
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: mx1.internetia.pl 1458755965 12387 78.10.177.126 (23 Mar 2016 17:59:25 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 23 Mar 2016 17:59:25 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    In-Reply-To: <nctmen$3d6$1@node1.news.atman.pl>
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    Importance: Normal
    X-Priority: 3
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:754712
    [ ukryj nagłówki ]



    Użytkownik "Liwiusz"

    > W dniu środa, 23 marca 2016 09:18:54 UTC+1 użytkownik Liwiusz napisał:
    >> Pisałeś, że masz odpowiedź, że reklamacja nie dotarła do >odpowiedniej
    >> osoby.
    > Przestań lawirować
    > Reklamacja dotarła do firmy na co mam potwierdzenie a że oni sobie życzą
    > żebym jeszcze papierową wersję dostarczył do sklepu to wg mnie nie ma
    > znaczenia. I o to było pytanie a ty wymyślasz sto pobocznych problemów.
    > Wyślesz reklamację listem do tmobile np. to co Ciebie obchodzi cZy list
    > odbierze sekretarka czy inny portier. Ich problemem jest aby przesyłka
    > dotarła do odpowiedniego działu.

    Ale ty nie wysłałeś reklamacji do tmobile. Złożyłeś reklamację
    handlowcowi, który ci próbował sprzedać abonament.
    ---
    Ciągle wymyślasz głupie historyjki. Nic nie wskazuje by ktoś chciał mu coś
    sprzedać a oczywistym jest, że udał się do najbardziej odpowiedniego
    miejsca, czyli sklepu którego internetowość nie stanowi żadnej przeszkody w
    złożeniu reklamacji.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1