eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja i wymiana produktu na nowy. › Re: Reklamacja i wymiana produktu na nowy.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Mikołaj \"Miki\" Menke" <m...@m...one.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Reklamacja i wymiana produktu na nowy.
    Date: Fri, 16 Dec 2005 18:12:21 +0100
    Organization: bikeworld.pl
    Lines: 31
    Message-ID: <dnushj$rqg$1@inews.gazeta.pl>
    References: <dnuoor$cfo$1@inews.gazeta.pl> <dnursd$p9g$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 81.219.150.155
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1134753139 28496 81.219.150.155 (16 Dec 2005 17:12:19 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 16 Dec 2005 17:12:19 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <dnursd$p9g$1@inews.gazeta.pl>
    X-Accept-Language: pl
    X-User: clauz
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; pl-PL; rv:1.7.8) Gecko/20050511
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:349986
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia 2005-12-16 17:59 użytkownik kam napisał :

    > Mikołaj "Miki" Menke napisał(a):
    >
    >> Piszę również na tę grupę, bo liczę, że tu też ktoś potwierdzi moje
    >> przypuszczenia, ale może jeszcze pomoże i przytoczy jakieś konkretne
    >> przepisy i doradzi jak ogólnie wybrnąć z tej sytuacji i jak rozmawiać
    >> ze sklepem.
    >
    >
    > Przede wszystkim - piszesz o serwisie, więc pewnie reklamacja jest na
    > podstawie gwarancji. Decydują więc jej postanowienia. Gwarant
    > zobowiązany jest do takich świadczeń, jak określa to gwarancja. Jeśli
    > strony chcą ustalić inny sposób wywiązania się gwaranta z jego
    > zobowiązania, to nie ma przeszkód by to zrobiły. Ale zgodnie.


    Nie wiem jak to jest z tą gwarancją. Przy kupnie nie dostałem żadnego
    papierka, w tym sklepie jest zwyczaj przyklejania na towarze "stikera",
    czyli naklejki chyba z jakimś tam oznaczeniem daty i numerem zakupu w
    tym dniu czy coś w tym stylu. Sprzedawcy zawsze informują, że dwuletnia
    gwarancja jest na podstawie właśnie tego "stikera" i nawet nie trzeba
    mieć paragonu czy faktury VAT. Fakturę oczywiście posiadam, data
    sprzedaży to 28.02.2004, z tym że na fakturze jest inny model z racji
    wielokrotnej wymiany na nowszy.

    --
    http://www.miki.z.pl miki(AT)z.pl
    Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846 IRC: `miki`
    Linux Registered User # 285966
    bikeWorld.pl Team

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1