  • Data: 2004-10-27 22:27:48
    Temat: Re: Reklamacja i gwarancja...
    Od: "fi5h" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    simon_ wrote:

    > nie wiem czy moze, ale wiem ze tak robia -
    > mialem tak z pamiecia z gwarancja wieczysta (czyli 99 lat)
    > i dostalem nowa ale juz tylko z 2 letnia gwarancja
    > Nie mialem czasu zeby sie klocic, ale troche mi to smierdzi....

    zle to rozumujesz.

    Jesli masz "wieczysta gwarancje" to po powiedzmy 10latach jak Ci sie pamiec
    spali albo padnie nie licz na top ze dostaniesz taka sama.
    Twoja gwarancja zostala rozpatrzona i dostales nowa pamiec, nie musi to byc
    identyczna jaka np kupiles 5 lat temu.
    Gwarancja na nowa pamiec biegnie od dnia wymiany i musi byc zgodna z tym co
    obecnie obowiazuje a nie z tym co obowiazywalo kiedys.

    --
    fi5h