eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja MediaMarktRe: Reklamacja MediaMarkt
  • Data: 2006-07-10 10:49:55
    Temat: Re: Reklamacja MediaMarkt
    Od: "Robcio" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    juz troche doczytalem, jesli klient rozpozna niezgodnosc towaru z umowa w
    czasie 6 miesiecy od kupna to sie zaklada ze ta niezgodnosc miala miejsce od
    momentu kupna. Na zgloszenie faktu niezgodnosci z umowa ma sie 2 miesiace.
    Tyle czy po uznaniu (lub nie) reklamacji (14 dni) sprzedajacy ma obowiazek w
    takim przypadku wymiany sprzetu na nowy od reki (jesli jest dostepny na
    stanie w sklepie) czy musi wydac nowy sprzet jesli takie jest zyczenie
    kupujacego ? czy moze sie uprzec ze chce sprzet naprawiac? (boje sie ze tego
    sie nie da naprawic a i nie da sie ocenic od reki ze jest wszystko
    naprawione bo glosniki czasem dzialaja a czasem nie - i nie jest to zwiazane
    z kablami)
    Czy jesli sprzedawca uprze sie na naprawe (to czym sie ona rozni od
    gwarancji) i czy jest okreslony ustawowo czas w ktorym naprawa musi zostac
    wykonana.
    Co ze zwrotem kosztow dojazdu do sklepu ?? Ustawowo zwrot powinien byc


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1