eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja Allegro 1 wstecz, koszty wysylki, prowizjaRe: Reklamacja Allegro 1 wstecz, koszty wysylki, prowizja
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!opal.futuro.pl!news.internetia.pl!not-f
    or-mail
    From: "Kris_Poland" <s...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Reklamacja Allegro 1 wstecz, koszty wysylki, prowizja
    Date: Mon, 11 Jul 2011 09:13:34 +0200
    Organization: Netia S.A.
    Lines: 17
    Message-ID: <ive7ru$lvg$1@mx1.internetia.pl>
    References: <ive43m$vpo$2@mx1.internetia.pl> <ive4km$jcs$1@inews.gazeta.pl>
    <ive6mk$fte$1@mx1.internetia.pl> <ive7lr$s3m$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 77-252-246-137.ip.netia.com.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: base64
    X-Trace: mx1.internetia.pl 1310368446 22512 77.252.246.137 (11 Jul 2011 07:14:06 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 11 Jul 2011 07:14:06 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V15.4.3508.1109
    In-Reply-To: <ive7lr$s3m$1@inews.gazeta.pl>
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 15.4.3508.1109
    Importance: Normal
    X-Priority: 3
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:682731
    [ ukryj nagłówki ]

    >Użytkownik "Andrzej Ława" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:ive7lr$s3m$...@i...gazeta.pl...

    > dopiero po roku się o tym przekonał?

    a bo to towar na dobra pogode:)


    >Nie zwrot - naprawa. Jakie są warunki w umowie gwarancyjnej?

    nie ma zadnej gwarancji, dajemy na gębe :)

    >Kupował jako konsument czy jako działalność gospodarcza?

    jako klient ind.

    > no ale jak odeslal towar na swoj koszt, kupil
    > to jakies koszty wysyłki mam mu zwrocic? czy tylko za sam towar?

    >Ale po co chcesz mu zwracać?

    prawo nic o tym nie mówi?

    Może inaczej... Czy to on twierdzi, że jest to istniejąca od początku
    wada fabryczna, czy też ty tak stwierdzasz i chętnie się do tego
    przyznajesz?

    wysyłał zdjęcia stwierdziliśmy wade tak na oko, twierdzać
    ze musimy ja fizycznie miec u siebie
    gosc byl szybszy i wyslal na swoje reke towar do nas

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1