    From: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Reklamacja Allegro 1 wstecz, koszty wysylki, prowizja
    Date: Mon, 11 Jul 2011 09:10:49 +0200

    W dniu 11.07.2011 08:53, Kris_Poland pisze:

    > no nie zepsuł, towar posiada wadę fabryczną

    I dopiero po roku się o tym przekonał?

    > allegro naliczyło prowizje wiec o zwrocie nie ma mowy, time out

    Nie zwrot - naprawa. Jakie są warunki w umowie gwarancyjnej?

    [ciach]

    > czyli kwestia 10dni zwrotu ?

    Kupował jako konsument czy jako działalność gospodarcza?

    > no ale jak odeslal towar na swoj koszt, kupil
    > to jakies koszty wysyłki mam mu zwrocic? czy tylko za sam towar?

    Ale po co chcesz mu zwracać?

    Może inaczej... Czy to on twierdzi, że jest to istniejąca od początku
    wada fabryczna, czy też ty tak stwierdzasz i chętnie się do tego
    przyznajesz?