  • Data: 2004-02-12 15:27:27
    Temat: Re: Reklamacja
    Od: "Bob" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Witam.
    > Kupiłem na allegro etui do telefonu.
    > Po rozpakowaniu przesyłki od razu zauwazyłem że jest to wybrak (posiada
    > znaczne porysowanie w jednym miejscu). Jak zareklamować ten towar ???
    >
    > Czy moge odesłać towar na koszt sprzedającego ???
    > Proszę o pomoc (gdzie mógłbym ewentualnie poczytać coś o tym).
    >
    > pozdrawiam
    > E.N

    sprobuj sie dogadac ze sprzedajacym,
    albo niech wymieni na dobra sztuke
    albo odda czesc kasy

    oczywiscie jezeli towar jest nizgodny z opisem, bo jezeli
    w opisie aukcji bylo napisane, ze etuja jest wybrakowana
    to kupiles to za co zaplaciles, jezeli nie
    to ktos Cie przekrecil

    poza tym mozesz zglosic skarge do allegro no i nie zapomnij
    o odpowiednim komentarzu

    pozdrawiam
    Bob