  • Data: 2005-10-12 10:41:03
    Temat: Re: Reklama w programie dla dzieci
    Od: "Karol" <ROT13:xnebyj@hjo.rqh.cy> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotr Żebrowski" <p...@o...pl> napisał

    > na szczescie zabronione nie jest...
    > a to publiczny był porgram? a moze byl to program finansowany przez ta firme?
    > a moze poszli do lasu
    > co Cie wnerwoło ?

    Nie wiem, czy był publiczny, czy niepubliczny. 9:00, TVP1, włączam dla dziecka i
    nie interesuje mnie, czy się ktoś z kimś dogadał, czy nie.
    Dziecko to dziecko i takie akcje na podświadomość to chamstwo.

    Widziałem kiedyś akcję. Mały sklepik osiedlowy. Mama z 7-o letnim dzieckiem.
    Pada text:
    - za dzisiejszą piątkę możesz wybrać co chcesz

    Dziecko bez namysłu leci po "Danonki"

    Myślicie, że to przypadek, że nie wziął innego produktu z kilkuset?