  • Data: 2003-05-18 21:30:56
    Temat: Re: Reklama piwa skierowana do dziecka
    Od: "Krzysztof" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Rachwalski Andrzej"
    <a...@n...spam.chorzow.wsb.pl>
    napisał w wiadomości
    news:ba8lpa$br9$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > moim zdaniem jesli podpisal sie pod oswiadczeniem wyrazam
    zgode na
    > przetwarzanie i obracanie moimi danymi to znaczy ze
    obojetnie skad ma ten
    > numer jesli ma takowe oswiadczenie to firma jest czysta
    > jesli chodzi o telefon do firmy to nic to nie zmienia,
    powiedza ze nikt taki
    > nie dzwonil - polecam forme pisemna i list polecony

    Czy naprawdę w polskim prawie domniemuje się, że z jednego
    telefonu korzysta tylko jedna osoba?

    Czy np. jeśli podam numer 111-11-11 jako swój numer, to
    każda rozmowa telefoniczna z osobą, która odebrała telefon
    pod tym numerem jest automatycznie uznawana za rozmowę ze
    mną?

    Nigdy nigdy w życiu nie deklarowałem, że jestem jedynym
    użytkownikiem podawanego przeze mnie telefonu.

    Krzysztof