  • Data: 2005-02-01 07:02:09
    Temat: Re: Rejestrowanie wykładów.
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marta Wieszczycka" <m...@N...pl> napisał w wiadomości
    news:ctmftm$64e$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Wystarczy zgoda wykładowcy - ponieważ jest ona traktowana jako licencja
    > niewyłączna.

    Czy moje posty na pl.soc.prawo można tak traktować ??? Można je czytać i
    oglądać, ale nie życze sobie aby były nagrywane na nośniki zewnętrzne...
    nawet na własne potrzeby... jeśli chcecie... to zawsze można je znaleźć
    przez google...

    <ROTFL>

    Amatorskie nagrywanie zawsze jest wysoko prawdopodobne że zostanie wykryte.
    Do nagrywania niejawnego trzeba się przygotować odpowiednio, przede
    wszystkim technicznie. Teraz technika poszła bardzo do przodu. Pliki z
    dyktafonu można zgrywać w komp i odsłuchiwać dowolne fragmenty w WinAmpie
    czy co tam ma się w komputerze.

    Pozdr
    KW