  • Data: 2007-03-21 22:06:27
    Temat: Re: Rejestracja działalności w wynajmowanym lokalu.
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg> szukaj wiadomości tego autora

    Paweł Sakowski wrote:

    > Nie powinno. Zgodnie z prawem, po spełnieniu pozostałych warunków, można
    > się zameldować w lokalu, w którym nie ma się prawa przebywać.

    Możesz zdradzić jakie to warunki? Bo jedyny jaki znam, to taki, że
    delikwent musi mieszkać pod adresem pod którym chce się zameldować.
    A żeby gdzieś mieszkać, trzeba mieć do tego prawo - choćby ustną umowę
    z właścicielem. Wyobrażasz sobie, że właściciel wydaje potwierdzenie
    pobytu w lokalu na podstawie art. 9 ustawy o ewidencji ludności,
    i jednocześnie dzwoni na Policję, że ktoś się włamał?

    > Jak już prostuję: do 5000.

    Sprostowano :)

    --
    Pozdrawiam,