  • Data: 2005-11-02 09:54:37
    Temat: Re: Rejestracja cb w urtip?!
    Od: Daroot <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Joy napisał(a):
    > Zastanawia mnie fakt czy w dzisiejszych czasach trzeba rejestrować w/w
    > urządzenie w URTiP.
    > Z wiekszosci "opisów" aukcji Allegro np:
    > http://allegro.pl/show_item.php?item=69715773
    > " Radyjko posiada bardzo dobre parametry oraz co jest bardzo istotne prostą
    > bezawaryjną obsługę. Radio posiada homologację (deklarację zgodności) tak
    > więc nie potrzeba go nigdzie rejestrować. "
    >
    > Na ile to zdanie jest prawdziwe?

    Na 100%. Na stronie urtipu znajdziesz wiecej na ten temat. Na chwile
    obecna wystarczy deklaracja zgodnosci, lub homologacja by uzywac radio
    bez ograniczen. Z jednej strony jest to bardzo mile :) ale z drugiej
    jest tylko okreslona ilosc modeli ktore spelniaja ten wymog...
    Na forum elektroda.pl bylo o tym wiecej....
    Pozdrawiam!