  • Data: 2006-07-24 14:48:21
    Temat: Re: Rejestracja auta w Polsce
    Od: "fotomania.pl" <lensring@NO_SPAM_lensring.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "blackX" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:ea2jho$ete$1@news.dialog.net.pl...

    > Z tego co napisales wszystko jest dla mnie zrozumiale.
    > A czy nadal obowiazuje akcyza ? 65% od wartości auta powyzej 7 lat ?
    > Bo slyszalem, ze rzekomo jest niezgodna z przepisami UE ale nie wiem czy
    > jeszcze obowiazuje.

    Akcyza jest caly czas . Jednak na kazdego osiolka jest kijek . I w przypadku
    takiej duzej akcyzy ludzie pisza umowy na samochody po 100-150 euro dlatego
    ze taka umowa zawarta na terenie UE nie bardzo moze zostac zakwestionowana .
    Zawsze mozna napisac ze samochod ma uszkodzony silnik albo byl utopiony :))

    J.

    ps. akcyza jeszcze dziala , i ma dzialac do wrzesnia . Pozniej ma zostac
    zastapiona innym podatkiem ktory juz w chwili projektowej nie jest zgodny z
    UE i zostal juz chyba skierowany do jakiegos trybunalu .