    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Regulamin lodowiska
    Date: Sat, 7 Jan 2006 21:24:02 +0100

    Crazy [###j...@w...pl.###] napisał:
    > Czyli co jesli okaze sie dokument i osoba wypozyczajaca mi nie
    bedzie
    > chciala spisac tylko bedzie chciala zeby zostawic dowod albo
    > zaplacic kaucje?

    Zostawić dowód i wezwać policję - nie wolno przyjmować dowodów
    osobistych w zastaw. :-) Ale można prawo jazdy albo paszport :-)

    Do czasów przewrotu częstochowskiego, to sprawa była jasna i po
    odmowie można było wżywać policję z mandatami. Ale teraz, to diabli
    wiedzą. Osobiście czekam na finał tamtej sprawy. Dobrze by było, by
    się wypowiedział tutaj Sąd Najwyższy, bowiem teraz nie wiadomo czego
    się trzymać.