    From: "pmlb" <b...@d...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Regulacja... b:Re: Paranoja
    Date: Wed, 29 Sep 2010 09:44:19 +0100

    news:4ca2f9a5$1@news.home.net.pl...

    > No i to jest właśnie to, o czym pisałem, a głupek "plmb" nie zrozumiał:
    > zasobami naturalnymi trzeba umieć gospodarować, trzeba to robić z głową,
    > dalekowzrocznie i z przestrzeganiem pewnych zasad.

    Juz ci napisalem, ze glupka to szukaj u tego kto cie zrobil.
    Baranie jezdzisz samochodem i trujesz srodowisko - jakim jestes ekologiem?
    Filtry na fabrykach? A placzesz nad spalona opona - jakim trzeba byc idiota
    by w ten sposob sobie oprzeczyc?
    Zrozum ty nie masz podstawowej wiedzy a jedynie hasla, hasla hasla...
    Jak dUPRy,

    > A tamci doszli do wniosku "ludzie (czytaj: głosy w wyborach) są
    > ważniejsi od kilku ryb" i proszę jakie "fajne" skutki.

    Czemu tak sie kompromitujesz?
    Poczytaj o tym wiecej, moze dotrze do ciebie co bylo powodem i dlaczego,
    poza tym moze pownienes byc bardziej uswiadomiony, ze USA nie podpisala do
    tej pory zadnej rezoplucji ONZ w sprawie ochrony srodowiska i to USA jest
    najwiekszym trucicielem ziemi - idz wiec na ambasade usa i sie przykuj do
    psiej budy.
    W Niemczech, we Francji rzeki sa regolowany, regularnie remontuje sie waly
    utrzymuje zbiorniki retencyjne, prowadzi sie nowoczesna gospodarke wodna.
    W Polsce po 1990 roku wszystko zostawiono na samopoas, debile w rzadzie z PO
    i pIS rozwalaja wszysko co zostalo wybudowane w PRL-u z nowoczesnego kraju
    lat 1990 mamy dzis powoli III swiat gdzie byle wiekszy deszcz powoduje
    zalanie calych miast.
    Zbiorniki retencyjne nie remontowane od 20 lat przy wiekszej wodzie
    doslownie pekaja, waly rozmokniete, rozjezdzone, nie sa w stanie utrzymac 1
    metra wody....
    Polska zaczyna przypominac krainme z przed 200 lat gdzie kleski naturalne
    beda sie zdarzaly przy kazdej wiekszej burzy i opadach.
    To jest wlasnie brak solidenj gospodarki wodnej i srodowiska. I pamietaj
    gluku zwierzeta podczas powodzi tez tona... Wiec nie tylko ludzi chroni
    polityka wodna ale i nature.
    Ale co ty mozesz o tym wiedziec, jak tylko sie przykowasz do psiej budy...