  • Data: 2011-03-03 12:38:40
    Temat: Re: Regres od ubezpieczalni
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 03.03.2011 13:07, Liwiusz pisze:
    > Zaraz, czy Ty jesteś ubezpieczony w zakresie OC?

    Teraz tak, wtedy nie byłem. Nie zdążyłem jeszcze. Ale to detal, bo nie w
    tym rzecz, a w tym, że ubezpieczalnia sąsiada nie umie znaleźć
    dokumentów jakie do mnie wysłała oraz oskarża mnie o jakieś zalanie, o
    którym nie mam pojęcia, a które w dodatku, wg ich własnych słów nie
    zostało usunięte przed kolejnym zalaniem, do którego akurat się
    przyznaje i które już objęło moje ubezpieczenie.

    Więc nie mam ochoty płacić za naprawę czegoś, co nie zostało naprawione
    i za naprawę czego zapłaciłem przy właściwym zalaniu, do którego się
    przyznaję. Niestety InterRisk sam nie wie jakie papiery do mnie wysłał,
    a jak podaję ICH numer sprawy, to twierdzą, że to nie taki numer. A na
    mejla ze skanem swojego pisma do mnie już nie odpowiedział.

    I zastanawiam się, czy się obraził i posłał sprawę do sądu czy cóś.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek