  • Data: 2011-03-03 11:39:15
    Temat: Re: Regres od ubezpieczalni
    Od: "jerzy.n" <d...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Antykler" <t...@s...com> napisał w wiadomości
    news:iknsu6$ce7$1@news.onet.pl...

    ezemnie. Jesli nie
    > masz podpisanej zadnej umowy z firma od ktorej sasiad wzial ubezpieczenie
    > nie ma zadnej podstawy do roszczen ze strony firmy ubezpieczeniowej
    > poniewaz skladka na ubezpieczenie wziela i zobowiazala sie do pokrycia
    > ewentualnych uszkodzen.
    >
    > Po to sa wlasnie ubezpieczenia !

    Zero pojecia o temacie, firmy ściągają do złotówki to co tobie
    wypłacą.Sąsiad zalał mi chałupę i ja chciałem sie dogadać, sąsiad nie i nie
    .Ja miałem polisę, on nie i bulił po roku z odsetkami do PZU aż milo...A
    ubezpieczenia są po aby poszkodowany mial rekompensatę za zniszczone mienie
    , a nie po to, aby ktos mógł bezkarnie zalewać chałupy...