  • Data: 2007-02-24 07:58:38
    Temat: Re: Reebok wadliwe obuwie
    Od: MAYDAY <g...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    jope napisał(a):

    > co z tym zrobić to ja wiem, chodzi mi tylko o to, żeby im wbić do tych
    > chciwych łbów, że zadowolony klient wypowie się pozytywnie o marce, a
    > oszukany powie co najmniej 10 osobom jaki ten reebok jest bee,

    A ja ci powiem, że miałem podobne przygody, ale tylko z butami kupionymi
    w polsce(celowo). Kupiłem reeboki i nike w Anglii mam je już ponad rok,
    nic się nie dzieje, Przedtem kupiłem w polsce nike( kosztowały ok
    400zł), rozpadły się po 3 miesiącach, reklamacja - w odpowiedzi,że
    obuwie nie używane zgodnie z przeznaczeniem. Przed tymi nike, miałem
    pumy, też się rozpadły po kilku misiącach. Jakieś chińskie podróbki
    chyba w polsce sprzedają. Teraz jak będę kupował to tylko za granicą.