  • Data: 2009-08-05 13:41:54
    Temat: Re: Recykling
    Od: Tadek <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    januszek pisze:

    > Hmm... Przeciez u nas takze funkcjonuje oplata produktowa? Wynikająca
    > z Ustawy z dnia 11 maja 2001 o obowiązkach przedsiębiorców w zakresie
    > gospodarowania niektórymi odpadami oraz o opłacie produktowej i opłacie
    > depozytowej? Obejmuje ona chyba te folio-torebki?
    >
    > j.
    nie pisałem o opłacie bo taka faktycznie jest ale o dopłatach, w
    Niemczech są np do produkcji paliw zastępczych 19 12 10
    http://www.euwaex.com/kody.php Gdyby u nas coś takiego wprowadzili to
    bądź pewien nie było by opłacalne wożenie komunalki na wysypisko tylko
    budowa linii do produkcji paliwa. Dodam że takie paliwo jest stosowane w
    wielu ( polskich ) zagranicznych cementowniach już od lat i zastępuje z
    powodzeniem w większej ilości węgiel. Opłata sama w sobie problemu nie
    rozwiąże. Pamiętajmy że nasi tam na szczycie piramidki maja takie spr
    .... w dupie. tak samo jak budowy autostrad, poco? skoro przez budowę
    autostrady będą mieli mniej w budżecie z akcyzy paliwa. Temat rzeka.