  • Data: 2010-10-14 12:43:04
    Temat: Re: Recydywa (?)
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 14.10.2010 13:50, Tomasz Chmielewski pisze:

    > A tak na poczatek ze dwa tygodnie, po 8 godzin, prac spolecznych, typu
    > grabienie lisci czy wkrotce zamiatanie sniegu byloby odpowiednim
    > narzedziem na tego rodzaju osobnikow.

    "A ja nie będę grabił - i co mi pan zrobisz?"

    Albo będzie grabił tak, że nic to nie będzie warte.

    > Nie stawia sie do prac spolecznych - grzywna,

    Biedny bezrobotny - nie ma kasy.

    > nie zaplaca - dwa tygodnie aresztu.
    > Za drugim razem podobno skutkuje.

    Jakiego aresztu? W więzieniach nie ma miejsc.

    Zaznaczam: generalnie się zgadzam - żadne grzywny czy odsiadki, ale
    zwyczajne zapędzenie do pożytecznej roboty. Tylko nie ma skutecznych
    mechanizmów do zapędzania dla takich meneli.