  • Data: 2010-10-21 19:35:54
    Temat: Re: Recydywa (?)
    Od: "rob@L" <x...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czesc!

    1. Nie bylo w moim poscie slowa o odsiadce - jakos nie mam ochoty
    jeszcze dodatkowo utrzymywac tego darmozjada - ale o solidnym wyroku.
    2. Tu wchodzi tez dewastacja mienia (o czym sad 'zapomnial'), a nie
    tylko halasy w srodku nocy. Nietrudno sie domyslic, ze szkody materialne
    mozna konkretnie wycenic.

    Pozdrawiam,
    robal.