    From: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: ReMake programow/gier
    Date: Tue, 06 Dec 2005 20:46:52 +0100

    > Zdenerwowac to raz ... a wsadac kogos do pierdla bo zrealizowal cos lepiej niz
    > ja to chyba jakis problem emocjonalny ?;]

    to nie jest sprawa wiezienia a sprawa wyplaty odszkodowania przynajmiej
    w wysokosci zyskow z zerznietej pracy. To jest moim zdaniem
    sprawiedliwe. Nie wolno zerowac na czyjesjs pracy

    > imho to _nie_ dobrze ... bo raczej dobrze jest wiedziec na czym sie stoi.
    > W koncu jak ktos komus w sadzie udowodni ze jednak przegial, to nie bedzie juz:
    > "dobra, sorry, troche pojechalem". Tylko beda koszty procesu i kto wie czy nie
    > jakies konsekwencje karne.

    ja mysle ze jezeli sad uzna ze zostaly naruszone takie prawa to nie
    bedzie to jakims szczegolnym zaskoczeniem dla informatyka. Sam wkoncu
    pytasz sie na grupie wiec juz masz watpliwosci.

    > to co ? to prawo tez jasno nie okresla co jest kradzieza a co nie ?
    > pewnie co jest lapowka a co jest zwykla skleroza ( no zapomnialo sie komus
    > koperty zabrac ) tez nie ?

    z ustawy o prawie autorskim art 1
    1. Przedmiotem prawa autorskiego jest każdy przejaw działalności
    twórczej o indywidualnym
    charakterze, ustalony w jakiejkolwiek postaci, niezależnie od
    wartości, przeznaczenia i sposobu wyrażenia (utwór).
    2. W szczególności przedmiotem prawa autorskiego są utwory:
    1) wyrażone słowem, symbolami matematycznymi, znakami graficznymi
    (literackie,
    publicystyczne, naukowe, kartograficzne oraz programy komputerowe),

    > Masz pieniadze, stac cie na lepszego prawnika, stac cie na 3 apelacje, wygrasz.
    > Smutne ale chyba prawdziwe.

    nieprawdziwe :-)

    P.