  • Data: 2007-02-02 09:48:07
    Temat: Re: Re: Wifi za darmo legalnie w mieście.
    Od: Olgierd <n...@n...spam.no.problem> szukaj wiadomości tego autora

    Powiedział(a) *Kira* na tej grupie:

    > Zdziwiłbyś się ;-) Otwarte sieci WLAN, we wszelkich miejscach
    > jakie wymyślisz, mimo że nie powstały jako Hot-Spoty - to tak
    > właśnie de facto działają. I jak ktoś potrzebuje - zapewniam,
    > wie doskonale gdzie się można wpiąć bez większego ryzyka.
    >
    > Fakt, nie wie tego Kowalski, który przyjechał na chwilę akurat
    > do miasta z laptopem. Ale tubylcy wiedzą doskonale.

    Ależ wiem bardzo dobrze, potrafię sobie nawet wygóglać hasła
    wardiving i warchalking.
    Pytanie na ile jest to efektem lamerstwa adminów, a na ile dobroczynnym
    działaniem owych instytucji. Jeśli ktoś zamierza się bawić w
    dostawcę publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych[1] - stawiam
    nacisk na definicję pojęcia usługa telekomunikacyjna[2] to już nie da
    się zasłaniać lamerstwem.
    Kłaniają się m.in. art. 165 i 175 pr.telekomunikacyjnego.

    [1] publicznie dostępna usługa telekomunikacyjna - usługę
    telekomunikacyjną dostępną dla ogółu użytkowników;
    [2] usługa telekomunikacyjna - usługę polegającą głównie na
    przekazywaniu sygnałów w sieci telekomunikacyjnej; nie stanowi tej
    usługi usługa poczty elektronicznej;

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.bblog.pl