    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Tue, 20 Aug 2013 10:50:34 +0200
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Subject: Re: Re: Urlop w pierwszej pracy a miesiąc zatrudnienia

    On Sun, 18 Aug 2013, Maciej Bebenek wrote:

    > To dobry przykład, więc - jak to w Polsce - wszystko zależy, jak opiszesz
    > kwit.

    Tu z "kwitem" jest problem po stronie ewidencji czasu pracy :(

    IMVHO jest to wzorcowy przykład bezzasadnej ingerencji państwa w swobodę
    umów - o ile mogę zrozumieć, że *jakiś* górny limit powinien być (aby
    wykluczyć legalizację zupełnie fikcyjnego zatrudnienia), to brak
    nieopodatkowanej podwójnie możliwości "bonusów" dla pracownika jest
    zupełnie niezrozumiały.

    pzdr, Gotfryd