  • Data: 2010-02-16 20:04:12
    Temat: Re: Re: Rękojmia na żarówkę samochodową (auto na gwarancji)
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 16 Feb 2010, mic49 wrote:

    > Tu nie chodzi o 90 zł. Tu chodzi o to, jak
    > jest z odpowiedzialnością sprzedawcy / producenta za taki produkt,
    > jakim są żarówki? Jak długo powinna świecić żarówka, bo jedna świeci 3
    > miesiące, a inna trzy lata. Jak producenci podchodzą do tego?

    Nie wiem czy odnoszę dobre wrażenie, ale chyba tak jak do *materiału*.
    Materiału, czyli czegoś co się zużywa i do widzenia.
    Do sprzedawcy kleju też możesz klej przynieść *przed* użyciem,
    całe wiaderko/puszkę/tubkę, ale jak przyniesiesz wiaderko płatków
    lub innych śmieci (mimo że "czysty klej") zeskrobanych z podłogi,
    to raczej reklamacja nie przejdzie ;)
    Podstawy prawnej nie podam :), ale IMVHO powinna być w rozporządzeniu,
    gdzieś mniej więcej w tych samych okolicach, w których ustala się
    że rok czasu na reklamację i dwa miesiące na "zauważenie" jednak
    nie dotyczą np. serka homogenizowanego albo bułek :|

    pzdr, Gotfryd