  • Data: 2011-07-27 15:34:53
    Temat: Re: Re: Potrącenie a przedawnienie
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 27 Jul 2011, Cavallino wrote:

    > Użytkownik "Maddy" <m...@e...com.pl> napisał

    > A "teraz" to jest już po przedawnieniu Waszej należności?
    > No to wygląda że nie możecie tego potrącić.

    Dlaczego "nie mogą"?
    Pomijając sprawę pytania o salda (czy stanowią akceptację długu),
    pytałem już Maddy o "zgodność z prawem": od kiedy żądanie
    spłaty przedawnionego długu jest niezgodne z prawem?
    (to, że dłużnik *może* je wzruszyć zarzutem przedawnienia
    to inksza inkszość, nie ma nic wspólnego z "niezgodnością
    z prawem", tak jak np. próba wyłudzenia zupełnie nienależnego
    świadczenia)

    pzdr, Gotfryd