  • Data: 2012-02-27 11:09:16
    Temat: Re: Re: Czy prezes ma prawo do zasiłku dla bezrobotnych?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 27 Feb 2012, macso wrote:

    > nie znam podstawy, sprawę znam z autopsji.

    Wierzę :)
    Ale tu w rachubę może wchodzić zarówno niekompetencja obu
    stron (urzędnikowi "się wydawało" a bezrobotny pozwolił sobie
    wmówić), albo:

    > być może nie chodzi o sam fakt posiadania, ale możliwość uzyskiwania
    > przychodu
    > w postaci dywidendy

    ...właśnie, ale nie "możliwość", lecz fakt uzyskiwania.
    "W zeszłym roku dostał pan Y000zł dywidendy, dzielimy to przez
    aktualną wysokość zasiłku, więc jeszcze przez X miesięcy
    zasiłku pan nie dostanie".
    To by mnie akurat nie dziwiło (w myśl zapodanego przez Ciebie
    p.13 z linku)

    pzdr, Gotfryd