  • Data: 2012-02-27 07:54:48
    Temat: Re: Re: Czy prezes ma prawo do zasiłku dla bezrobotnych?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 26 Feb 2012, macso wrote:

    > Użytkownik "to" <t...@i...pl> \\

    > jak mam ci googlac to mozesz to sam zrobić

    Kiedy logika przemawia mocno przeciw, zaś "googlanie" prowadzi albo
    do znalezienia braku odpowiedzi:
    http://www.biznesforum.pl/dotacja-z-up-a-posiadanie-
    udzialow-w-sp-z-o-o-vt75126.html
    ...albo do gdybania że "chyba wyklucza" z ostatecznym wnioskiem
    że jednak nie:
    http://www.eporady24.pl/status_bezrobotnego_czy_mozn
    a_go_przyznac_udzialowcowi_spolki_z_oo_w_zawieszeniu
    ,pytania,16,101,2069.html

    Rozważ, że akcje można posiadać:
    - pośrednio (w postaci wkładów w różne fundusze)
    - nieimiennie, tak jak pieniądze

    Dlaczego więc udziały w spzoo miały być traktowane inaczej niż akcje SA?

    No to jeszcze raz: jaka jest podstawa prawna wykluczenia, o którym
    piszesz?
    Oczywiście, jeśli ktoś:
    - pobiera dywidendę
    - sprzedaje akcje lub udziały
    - bądź inaczej na tym *zarabia*, to pytania nie ma, ale wtedy kryterium
    nie stanowi *posiadanie* lecz uzyskiwanie przychodu

    pzdr, Gotfryd