  • Data: 2006-08-02 17:25:35
    Temat: Re: Re:
    Od: "D.H. Oskar" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Rafał Balcerzak" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:eaqm2j$ehs$1@inews.gazeta.pl...
    >W takim razie czy o zasiedzenie może wystąpić moja matka, która mieszka tu
    > już ponad 30 lat? Jeśli tak to czy mój przyrodni brat może jej w tym
    > przeszkodzić?

    Zalezy kto byl/est posiadaczem. Jezeli tylko matka to moze wystapic o
    zasiedzenie calosci. Jezeli matka i ojciec /zmarly/ to moze matka wystapic o
    zsiedzenie swojej "pierwotnej" polowki oraz czesci nalezacej jej po zmarlym
    z tytulu dziedziczenia z doliczeniem jego okresu, Ty jako wpolposiadacz
    mozesz zasiedziec swoj udzial z doliczeniem okresu poprzednika .... itd.
    Jezli tylko ojciec byl posiadaczem to obecny posiadacz moze zasiedziec swoj
    udzial z doliczeniem jego okresu.

    Proponuje udac sie do prawnika. Nie znajac dokladnie stanu faktycznego nie
    mozna precyzyjni poradzic. Poza tym musimy z czegos zyc :)