    From: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[WYTNIJ-TO]interia.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Raz jeszcze, prosze o pomoc !
    Date: Sat, 8 Nov 2003 18:10:33 +0100

    Użytkownik "EM" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:5b53.00001069.3fad18ac@newsgate.onet.pl...

    > Nastepnie przyjechala do niej policja, sugerujac sie tym, ze miala
    > blond wlosy oskarzyla ja, chociaz to mogla byc rownie dobrze inna
    blondynka,

    ROTFL. Kuzynka naprawde wierzy, że policja sugerowała sie tylko tym, że ma
    blond włosy? No chyba, ze jest jedyną blondynką w mieście. A gdybanie, że
    równie dobrze mogłaby to być inna blondynka przypomina dialog z filmu "Miś"
    "I nie mówcie, że nie macie syna, bo zawsze jeszcze możecie mieć". Nie ma co
    gdybać. Kuzynka była właściwą blondynką - czyli tą, która rozlepiała owe
    ogloszenia.

    > Co by bylo
    > gdyby autentycznie postapili tak w stosunku do BLONDYNKI, ktora naprawde
    nie
    > mialaby z tym nic wspolnego ?

    Jak wyżej.

    >Ona chce napisac skarge, ale gdzie w
    > przypadku jesli to juz weszlo na droge sadowa ?

    Skargę na co? Ze wieszała oskarżenia i policja osmiela się ją za to chcieć
    ukarać?:-)))))

    HaNkA