    From: "PaniDora" <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ratunku!!! Zlikwidowana DG i PIT28
    Date: Tue, 30 Mar 2004 21:44:54 +0200
    Sender: p...@o...pl@83.144.75.181

    Michał wrote:
    > Witam.
    >
    > Zlikwidowałem działalność gospodarczą pod koniec kwietnia ubiegłego
    > roku i na śmierć zapomniałem (fakt, moja wina w 100%) powiadomić Urząd
    > Skarobwy o tym fakcie.
    >
    > No i dziś dostaję wezwanie, jestem proszony o stawienie się w ciągu 7
    > dni w US w celu "złożenia wyjaśnień co do prowadzenia działalności
    > gospodarczej oraz nie złożenia w terminie(02.02.2004) PITu 28".
    >
    > Oczywiście mam dokument o wykreśleniu z ewidencji mojej firmy. Nie
    > wiem czy różnicę robi to, że od początku 2003 roku nie zanotowałem
    > żadnych obrotów.

> [...]
    Miałam podobnie, też myślałam, że szubienica, wyrok i co najmniej 1000
    zł, bo tyle mogli wziąć. Ubierz się w koszulę i krawat (to nie żart!),
    kup kwiaty, coś tam słodkiego, od razu przyznaj się do prawdy i nie
    kręć. Poproś urzędniczkę, żeby ci skórę ratowała, bo jak nie to rodzina
    Cię z niej obedrze. Nie bój się, to też ludzie.
    Miałam w siatce czekoladki, koniak, kawę, nie chciała, ale wetknęłam to
    pod biurko i poprosiłam, żeby poczęstowała kogo trzeba, bo ona wie, a ja
    nie.
    Wypełniłam druk i po sprawie. Powodzenia :-)
    Dora