    From: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ratunek dla trutych dzieci
    Date: Sat, 11 Aug 2007 16:46:20 +0200

    Dnia Sat, 11 Aug 2007 13:27:28 +0200, Wrak Tristana napisał(a):

    > No tak se przeczytałem dwa serwisy o fajkach i widzę, że nie byłbym w stanie
    > tego palić. Najpierw trzeba kupić kilkadziesiąt fajek, im droższych tym
    > lepiej. Potem każdą z nich opalić 20 razy jednym gatunkiem tytoniu. Potem
    > dopiero nadaje się do użytku i można stwierdzić czy dany smak nam
    > odpowiada. Jak nie, to fajka do kosza i kolejną opalamy innym gatunkiem :D

    E tam - wystarczy 10 fajek i opalać 15 razy ;-)
    A serio to po prostu kupuje się gliniankę (takie małe, zazwyczaj z białej
    gliny) i próbuje różnych rodzajów tytoni. Jak już wybierzemy, to wtedy
    kupujemy lepszą fajkę. A czas jest potrzebny tylko żeby sobie wyrobić
    smak. Już od początku palenia i tak jest lepiej niż papierochy,
    a po pół roku sam zaczniesz tępić palaczy papierosów za smrodzenie ;-)
    Oczywiście o ile nie będziesz palił polskich tytoni bo one się nadają
    może do skrętów, ale nie do fajki.

    Pozdrawiam,
    Henry