    From: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ratunek dla trutych dzieci
    Date: Thu, 9 Aug 2007 18:27:13 +0200

    Dnia Thu, 09 Aug 2007 14:29:14 +0200, Wrak Tristana napisał(a):

    > Poza tym, ciężko jest obiektywnie określić ryzyko. Znam ludzi palących
    > namiętnie i dużo i przez dziesiątki lat, a dożywających do 80,90 czy nawet
    > 100 lat. Część z nich znana jest publicznie. Więc też ich znacie. Więc może
    > antypapierosowcy się mylą i papierosy nie szkodzą?

    Od tego są statystyki - bo trudno podejmować jakąś politykę anty lub pro
    tylko na podstawie pojedynczych przypadków. Mój dziadek też żył długo
    - ale ja wolę nie ryzykować tak bardzo i palę tylko fajkę :-)
    Oczywiście nigdy w obecności dzieci lub osób które sobie tego nie
    życzą. Zresztą co to za przyjemność palić pod wrogimi spojrzeniami
    innych.

    Pozdrawiam,
    Henry