  • Data: 2007-08-09 20:34:41
    Temat: Re: Ratunek dla trutych dzieci
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z czwartek, 9 sierpnia 2007 22:04
    (autor Alek
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <f9fs0t$7bm$1@news.onet.pl>):

    > A dla innych uzależnionych?
    > Dla alkoholików, hazardzistów, narkomanów, seksoholików...
    > Także zakład ma tworzyć odpowiednie przybytki aby mogli sobie
    > pofolgować?

    Dla kawoholików tworzy. Dla herbatoholików tworzy. Dla pracoholików
    tworzy....

    Poza tym, picie alkoholu, hazard, narkotyki niepalone (palone pasują do
    mojej palarni) czy seks nie szkodzą otaczającym, więc można się oddawać
    temu w pomieszczeniach uniwersalnych typu stołówka.

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

    a...@e...com.pl w...@l...pl