    From: Michał Gut <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Rak toczący wymiar sprawiedliwości - co o tym sądzicie?
    Date: Fri, 22 Oct 2010 15:24:29 +0200
    Sender: g...@n...wsisiz.edu.pl

    > A poza tym mówiłem, że nie mam czasu na flejma, w robocie siedzę ;)

    nie bede flejmowal ale mam pytanie
    jestem zwolennikiem kary smierci a ty jej przeciwnikiem.
    nie chodzi mi o wychwalanie wyzszosci swiat wielkanocy nad bozym nardozeniem
    jestem ciekaw twojego zdania bo dales bardzo dobry argument podwazajacy moje
    stanowisko proks - mozliwosc ukatrupienia niewinnego.
    Do tego nie mozna oczywiscie dopuscic - ale co ze sprawami ewidentnymi, nie
    opartymi na poszlakach ale twardych dowodach: zabil z zimna krwia i
    szczególnym okrucieństwem, mamy caly wachlarz dowodow przeciw
    zwyrodnialcowi.
    Jest absolutna pewnosć ze to on jest winien zbrodni: zgodzilbys sie na ks?
    Jeśli nie to dlaczego?
    Osobiście uważam, że tak zdegenerowane jednostki należy eliminować trwale ze
    społeczeństwa bo stanowią zagrożenie dla innych jednostek.

    A co z dożywociem. Tak jak w ks z cala pewnoscia sa przypadki dozywocia
    orzeczonego blednie, dla niewlasciwej osoby. Zabronic dozywocia?
    wypuscic wielokrotnego morderce po 25 latach?