  • Data: 2011-05-27 05:13:03
    Temat: Re: Radosław Sikorski pozywa...
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-05-26 23:20, animka wrote:
    > A ciort wie. Raz jak zadzwoniłam, że mi telefon (przez bramkę, nie od
    > nich voip) nie działa to własciciel internetu powiedział, że przecież
    > internet mam, bo mnie widzi, jestem teraz zalogowana :D

    No więc dostawca internetu niewiele wie.

    Wie że: dany MAC oraz nr IP jest dostępny w sieci. Nie wiadomo do kogo
    tak naprawdę należą, może sie ktoś wlamuje. Nikt nie stosuje switchy z
    kontrolą MAC bo są nieopłacalne, z resztą też dają tylko lepsze
    zawężenie ale nie pewność.

    Moga rejestrować z jakim IP dany IP/MAC się w danej chwili łaczy.

    Moga obejrzeć jakie dane są przesylane do sieci o ile nie sa szyfrowane.

    I chyba nic więcej.

    Z żadnych z tych elementów nie wynika nic konkretnego bo kazdy można
    obejść albo sfałszować.

    Prawda jest taka że wymiar sprawiedliwości zderzeniu ze świadomym
    użytkownikiem komputera ma w reku same blotki.