  • Data: 2014-05-24 14:04:42
    Temat: Re: Radiowóz a sygnały
    Od: PlaMa <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mówisz że nie?
    > A może Twój post to ma być "pułapka na inteligencję", oparta na
    > założeniu iż skoro chodnik to również droga i ulica, to w takim
    > przypadku nie ma łamania przepisów?
    > Bo nijak nie rozumiem o co MNIE pytasz :)

    staram się przygotować ponownie na sytuację, z którą spotykam się
    regularnie w pobliżu mojego mieszkania. Policja stoi na chodniku,
    zajmując go całego, wymusza to łażenie po trawnikach/błocie, lub ulicy.
    Zaczyna mnie to zwyczajnie irytować i przy ponownym spotkaniu nie chcę
    łazić po zieleni a zwrócić im uwagę. Chciałbym by była to uwaga
    merytoryczna.