  • Data: 2002-08-29 15:12:39
    Temat: Re: Rachunek za telefon
    Od: j...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > Nie wiem, czy to jest dobre rozwiazanie.
    > Za potwierdzenie przelewu e-banki rzadaja oplat rzedu 5zl.
    > A z taka Tepsa, moze to byc zbyt czesto potrzebne.

    W praktyce absolutnie niepotrzebne. Ja place w Telepekao od 2 lat i nigdy nie
    zdarzylo mi sie, zeby mial z tego tytulu problemy... o... raz. ale to z mojej
    winy. Za pozno uregulowalem rachunek i odcieli mi telefon. Coprawda przelew
    poszedl kilka dni wczesniej, ale widocznie do nich jeszcze nie dotarl. Pani
    prosila mnie o faks dowodu wplaty, ktorego oczywiscie nie mialem, bo przelewu
    dokonalem przez internet. Ale wystarczylo, ze przefaksowalem pani zrzut z
    ekranu :-)) Wiem, wiem. Nie kazdy by sie na to zgodzil, ale jesli taki
    przypadek zdarza sie rzadko, to sadze, tez z TPSA tez sie mozna dogadac.