  • Data: 2018-12-11 10:49:45
    Temat: Re: Rabin gwalcil wlasna córkę
    Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-12-11 o 08:44, Liwiusz pisze:

    > Najpierw udowodnimy, czy chroni.

    Eeee? Przecież to już udowodniono.
    Ile razy jeszcze trzeba udowadniać, żebyś w końcu przyjął to do wiadomości?

    > Bancerowe banialuki obaliła Animka,
    > pisząc, że chroniącym były matki ofiar, a nie kościół.

    Ale sobie znalazłeś autorytet... Brawo.

    > Błędne założenie, że instytucja ta chroni pedofilów.

    Jak błędne, skoro chroni?
    Żyjesz w alternatywnej rzeczywistości? Bo w naszej chroni.

    > Mamy oddzielenie organów ścigania od kościoła,

    Miało być merytorycznie, a nie teoretycznie.
    Napisz jeszcze, że mamy rozdział państwa od kościoła.

    > więc nie wymaga się od
    > żadnego związku wyznaniowego, aby sam prowadził swoje śledztwa i sądy,
    > to już nie te czasy.

    Czyli zgodnie z prawem może dalej chronić pedofilów, przenosić ich z
    parafii do parafii (nawet do innych państw), wykorzystywać swoje wpływy
    itd. i wszystko jest ok?

    I pytałem, żebyś napisał co kościół w tej sprawie zrobił, a nie czego
    nie robi. Bo to czego nie robi, jest powszechnie znane i oczywiste.

    Pozdrawiam
    Piotr